Thursday 12 May 2011

OKU berpendapatan 5 angka dgn HR Marketing !!!!!

PUAN MASHITAH YONG
Seorang wanita kurang upaya ( buta ) dari Klang Selangor mampu mencipta kejayaan dalam HR dan setakat ini telah melahirkan seorang DD di bawah rangkaiannya. Atas kemahuan yang tinggi dan percaya kepada diri sendiri serta peluang dalam HR beliau tidak pernah berputus asa walau pun banyak cabaran yang perlu dihadapi. Melalui program seminar dan kursus anjuran Aura Sukses beliau mendapat didikan dan motivasi untuk terus berusaha menjadi wanita kurang upaya yang cemerlang seperti mereka  yang sempurna anggota tubuh..  Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih, orang berjaya mencari cara. Orang gagal mencari alasan, maka marilah kita bersama mencipta kejayaan luar biasa bersama HR.



Keratan akhbar harian metro :
Nama : Mashitah Yong bt Abdullah
tel : 019-6028550

Siapa kata golongan OKU tidak blh berjaya di dalam bidang perniagaan ? Inilah kisah yg terjadi kpd Mashitah Yong bt Abdullah 41 tahun. Beliau adalah golongan OKU yg telah berjaya menjana pendapatan hingga rm2000+++ sebulan setelah hampir setahun bersama HR Marketing Sdn Bhd.

Dengan pendapatan yg diperolehi sekarang, beliau mampu menyara 2 orang anak OKU. Dahulunya beliau pernah menceburi perniagaan lain ttp tidak berjaya sehinggalah bertemu HR Marketing. Bersama HR M, beliau begitu mementingkan kejayaan ahli dibawahnya dan gigih membantu mereka hingga telah berjaya melahirkan 2 orang Diamond Director (pangkat tertinggi) didalam perniagaan ini.

Dengan menjalankan perniagaan ini, beliau dgn mudah dapat menyara keluarga beliau dan perniagaan ini mudah dijalankan walaupun beliau dilahirkan dgn serba kekurangan. Beliau secara lansung berazam mengubah persepsi masyarakat sekeliling yg beranggapan golongan OKU hanya mampu mengerjakan perniagaan jual tisu atau menyanyi dijalanan sahaja ttp beliau tlh membuktikan golongan OKU juga mampu menjalankan perniagaan lebih dari iyu. Alhamdulillah dgn usaha keras tanpa mengenal erti penat dan jemu kini beliau tlh berjaya dlm usahanya dan menyeru masyarakat supaya menceburi bidang perniagaan di HR Marketing Sdn Bhd.


Jika OKU pun boleh berjaya dgn HR M (utk pengetahuan anda Puan Mashitah cacat penglihatan ), apatah lagi kita semua !!! 
ANDA LIHAT SEORANG INSAN HEBAT DIATAS INI. BELIAU BETUL2 MAHU MENGUBAH KEHIDUPANNYA DAN BELIAU KETEPIKAN  1000 ALASAN2 ORANG2 CELIK. DAN MENCARI SEJUTA CARA UNTUK MENGUBAH KEHIDUPAN BELIAU
KINI DALAM HRM BELIAU MENJANA PENDAPATAN LEBIH DARIPADA GAJI PENGETUA SEKOLAH IAITU RM5000+ KEATAS.
TAHNIAH KEPADA BELIAU KERANA ATAS USAHA GIGIH BELIAU.
ADAKAH KITA INI LEBIH KURANG DARIPADA BELIAU? KENAPA BELIAU BOLEH BERJAYA?
TEPUK DADA TANYA SELERA.!! ANDALAH PENENTU MASA DEPAN KELUARGA ANDA.


JUMPA ANDA DI PUNCAK KEJAYAAN   



MIEZI 0124639915 higoatsst@yahoo.com  http://www.jutawanhr2u.com/HIGOAT



No comments:

Post a Comment