Thursday 9 June 2011

Testimoni kencing manis , buasir


Salam , lagi testimoni dari ahli2 jutawan higoat 


Nama : Joyce
* Sertai hr marketing
Saya ahli baru dan ingin berjaya menjadi usahawan hr marketing.

Nama : amylin abd aziz
* Bkn promosi tapi kenyataan
Saya ada gastrik tg bole dikatakan teruk juga sampai bila kena mesti demam2.setiap 3 jam sy mesti makan kalau tak kena gastrik..1 hr kwn sy suggest suruh minum susu hi-goat cz khasiat ny bnyk dan elok utk org gastrik,kencing manis dll...mula2 sy try sekotak shj brtahan sampai 4 hr krn ada 15 pkt n sy minum sehari 2 pkt...alhamdulilah dlm 4 hr sy tak kena gastrik...dan sekarang saya amalkan minum susu hi-goat setiap hari...

Nama : MARINA SALLEH
* Khasiat hr goat
Semasa saya pregnant, saya mengalami masalah penyakit kencing manis sehingga saya kene masukkan ubat (insulin) dalam badan saya. setelah saya diperkenalkan produk hr daripada kawan, alhamdulillah tiada lagi masalah penyakit kencing manis saya. terima kasih pada hr goat.


Nama : MARINA SALLEH
* Melalui jutawanhr2u.com sangat mudah promosikan higoat
Setelah menjadi ahli hr marketing 1 bulan tanpa melakukan apa-apa aktiviti. apabila menemui website jutawanhr2u.com ini, saya rasa sungguh senang untuk melakukan aktiviti pemasaran secara online di hadapan komputer sahaja, tidak perlu lagi ke hulu ke hilir membawa produk hr. sangat mudah dan cepat dapat downline. insyaallah kita berjaya....

 maklumat lanjut miezi 0124639915   higoatsst@yahoo.com 


No comments:

Post a Comment